Mina förhållanden

Hej nu tänkte jag skriva ett inlägg om hur  kärleken är/Känns för mig.
Mina förhållanden

Det känns som jag bara kan välja mellan kär eller trygg.
första killen var jag så himla trygg me och va tsm i 9månader men tror inte riktigt den där gnistan fanns där
kände mig mest oerhört trygg ni vet när man bara kan gå rakt upp från sängen helt ofixad och i bara underkläder och så. (även fast man inte trivs så bra me kroppen) så hade han sett allt och tyckte jag var fin som jag var. Första killen och första gången de kändes så.

Andra killen var jag verkligen kär/förälskad i de kände jag på en gång.
vi var tsm 6månader & ett par krångliga dagar, han var för osäker och massa sånt.
blev dumpad två gånger. jag tänkte alltid att jag ville ha ett "seriöst förhållande" lugnt och ja helt seriöst och stadigt.
men man lär sig alltid av sina misstag , jag var hans första tjej han ville väl ha lite roligt oxå.
jag ångrar nu att vi inte gjorde så mycket roliga saker ist för och tänka seriöst hela tiden.


Och nu åter igen så träffar jag en kille. gör allt som man gör i ett förhållande
och känner mig väldigt trygg med han. men alla hans egenskaper är inte alltid så bra. finns nackdelar
men gillar han lxm för den han är ändå. fast man kan bli arg på vissa saker.
MEN den där kärleks gnistan finns nog inte det är mest den där oerhörda tryggheten.
Men har ju velat ha han ett par år, så ska man testa o bli tsm eller inte?
Jag e rädd för om de inte funkar tsm som ett par så kanske vår vänskap
blir förstörd?

Fast det är svårt om man känner sig jätte trygg me en person och beter sig som ett par- hur vet man då om man e kär eller inte?
eller är de bara trygghet?

Hoppas ni orkade läsa om mina förhållande och komplicerade saker.
Jag vill inte bara kunna välja mellan kärlek eller trygghet

Jag vill ha båda hos en person
och hoppas att det kanske går nångång

bild från google.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0